HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2010.02.06. 08:54 delfoi (törölt)

Mit üzen az üzenő füzet ?

Címkék: az ? mit füzet üzen üzenő

Nagyon  tudok kombinálni ,tudják ezt mások is ,de nem akarok ,nem is én kezdtem ,de mégis megszenvedtem ,és azt mondtam ,meddig tűrsz ? mert ez egész életedet átszövi ,hallgatni ,hallgatni ,mindig csak és mindent elviselni ,jó a mások tetteit nem tudom ,legalábbis én ,irányítani ,de azt tudom hogy én mit tudok és akarok elviselni.

És tegnap micsoda dicső helyezést közölt velünk a rádió !! Másodikok vagyunk !! Igen jól halljátok az öngyilkosságokban ,a világon másodikok vagyuk ,szép fegyvertény ? Nem ?

Gondolja valaki ,én nem vagyok olyan hülye ,de !!Milyen világ az ahol ez kialakulhat ,jó most nem az ilyen nyálas sipákoló  nyávogó ,egyénekről van szó !! Hanem a komoly válságban lévőkről ,mert ki segít nekik ? Ki ad munkát ,hogy eltartsa a családját ,ki hozza vissza a széthullott családot a párját ?

Nem értem magamat ,most témánál vagyok ? Miért avatkozok olyasmibe ami nem sikk ,ami vacak dolog ,nem tudom ,csak úgy morfondírozok.És miért ,még mi is miért bántjuk egymást ,miért ? Ez egy nagyon nagy kérdés . Én tovább lépnék.Ha lehetne.

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr811733381

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2010.02.06. 15:55:16

Bizony, nagyon nehéz az élet!!! És sajnos sok gyenge ember van, aki nem bírja elviselni és feladja.

delfoi (törölt) 2010.02.06. 16:02:53

@ildsisy: Talán egy picit árnyaltabb a dolog ,talán. De azt csak azok tudják akik benne vannak .
süti beállítások módosítása