HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.27. 22:35 delfoi (törölt)

Készülődés, vacsora ,evés megint..

Címkék: evés vacsora készülődés megint..

Mert mi vagyunk a hibásak ,igen mi ! a háziasszonyok ,mert pont én ne adjak nékik mit szeretnek ? Pont itt éhezzenek ,na nem az nem lehet.Ezért előtte megy a hajsza  a bevásárlás ,kocsi elromlik ,ami lehet elromlik ,mérges vagyok ami jó mert akkor  tudok dolgozni ha jól felhúzom magam ,de akkor nem áll meg előttem senki mindenkinek dolgoznia kell ,nos ki az a mindenki ?

Persze hogy persze szegény édes férjem , igazán szégyellem így Karácsony tájékán mivé lettem ,valaha édes és kedves voltam de elsárkányosodtam nem sorolom okait ,nem . Vissza a menű készítésig ,hal vásár ,filézés ,halászlé főzés rántott hal  , rántott hús  köretek ,saláták káposzta ,káposzta leves ,a rántott hús olyan másfél kilóról készült ,kevés  lett a későn jövőnek nem maradt ,és az is azt imádja ,mondanom sem kell nagyon bántot.

Másnap húsleves a töltött tyúkból majd a tyúkot kisütöttem ,körettel tálaltam  ,persze bejgli ,nos mit hagytam ki?Nem tudom ,de már nagyon ki voltam ,az biztos ,és megfogadtam többé nem .  Ám minden évben ezt teszem,nem hiszek magamnak még én sem .Hogy mi lessz Szilveszterre , nem nagy ügy ,disznótoros ,bár a disznó nincs velem egy véleményen.

Itt a faluban megy a visítozás ,esküszöm sajnálom a jószágot nagyon ,mikor tudom milyen értelmes.Valaha még kiskoromban volt egy malackánk ,jött velünk ,bárhová mentünk,Anyának műtött volt a lába ,be volt fáslizva ,ő azt követte.

Mindegy ,most a nagy torok idején gondolkodom ,lehet vegetáriánus leszek ,jövőre ha  ...talán.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr841627227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása