HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2010.01.16. 06:25 delfoi (törölt)

érzelmek iskolája.

Címkék: érzelmek iskolája.

Nem vártam soha mást ,nem is kaptam . Olvastam már mindenfélét itt a neten ,értettem ,megértettem ,sajnáltam nevettem.Aztán mikor rám került a sor a nagy pocsolyába beugrani ,nem volt merszem ,de minek is ,ha nincs part ahol földet érsz .Akkor maradj vagy ha végképp unod indulj.

Most tulajdonképpen nincs ilyen gondom ,csak ilyen hajnali vagy reggeli megbeszélésem van ,én igazán mehetnék énekesnek ,mert olyan szépen eltudnám énekelni azt hogy én mindenkiben csalódtam ,nem sajnált senki ,á nem is kell . Én erre nem szorulok rá.

Ezt régen megkellett volna tennem ,mit ? A tévedéseim -van sok ,sőt csak az van - kijavítani.Nem ,újra nem bújok el .De azt az egyet ,egyetlen egyet  nagyon ,és szívből sajnálom ,és örökké fogom .Mert innen a számra nem veszem a nevét sőt nem is gondolok reá.

Bár ezt az egyet lehet nem tudom betartani. Mindegy.Majd üzenek én is.De csak virágnyelven ,mert mást nem érdemes.Érdekes hallgatom chopint ,és a lelkem vele énekel,és mélyen benn didereg.De jó neked halandó ki vidám vagy ,tudod a választ ,sőt tanácsot adsz . Ott nálad ..minden rendben bizonyára .

De az enyémet csak én ismerem és van egy igém mit mindig használok  ,ne ítélj..

                                                                               

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr41676138

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása