HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.20. 22:59 delfoi (törölt)

Várom a Karácsonyt és..

Címkék: a várom karácsonyt és..

Igen nagyon nagyon  várom és közben nosztalgiázom  ,mert  a vágyaim nem hagynak békén ,valaki megkereshetné a kapcsolóm  ,mert azért  az erőt tartalékolni kell holnapra ,holnap kezdődik az igazi gyakorlat ez eddig csak a próba volt ,ja és nem sokat lehetett egy kis lapátoláson kívül tenni . De  majd .Igen holnap hajnalok hajnalán kelek és megyek mert még három nap a világ és az örömteli várakozás a Kisjézusra a Megváltónkra végetér ,és nem lesz már semmi  ,amiért érdemes kelni .

Mármint olyan korán ,arra gondoltam , persze voltam már úgy én is már reggel vártam az estét ,és reggel arra gondoltam minek keljek fel ,de ahogy figyelem most kissé ez a viselkedésformám szünetel . Jól van ,vannak nagy örömök ,ki gondolná egymásnak örülünk akik a hajnalok hajnalán megyünk. És ez nagyon nagyon jó ,már sajnálni kezdem hogy elvágyódom .Igaz is miért ? Kérdem magam máshol a kerítés kolbászból van ?

Én nem írígylem azokat sem kik dolgoznak ,és gyűrik a napokat húzzák az igát  ,kinek milyen jutott ,valószínű hogy van sok olyan ami színes és élhető ,de szerintem több ami kissé olyan .. milyen nem igazán jó.

De emlékszem hogy vártuk ,csak egy nap legyen szabad  ,minden nap menni kellett mert nem lehetett ,igen lógni nem lehetett ,és az is szörnyű volt ,bár amíg az ember  az ideje elején van ,még nem lopja a szülinapok számát ,addig vidám ,és tanácsolnám így az év vége felé ha lehet,használd ki minden percedet ,mert  bánni fogod  rossz döntéseidet.

És szeresd ha van kit, szeresd míg engedi ,míg lehet.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr771612017

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csip-csepp · http://nehezesetek.blog.hu 2009.12.21. 16:16:44

Sokszor van úgy az ember, hogy nehéz...sokan vagyunk úgy...:)
süti beállítások módosítása