HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.19. 11:52 delfoi (törölt)

Van egy pár nap haladék ?

Címkék: nap van egy pár ? haladék

Szívetekben  van ? Igérem új leszek  vadonat új , most egy kis türelmet ,mit tegyek ilyen vagyok .Esik a hó fázom  ,tüzelek bőszen  ,de gondolkodom is közben ami nem jó mert a mise alatt is ez , ezek járnak eszemben ,nem baj ,tudok változtatni ,mindent elfeledni , de szeretek itt lenni ,és csak pár nap  és lesz más ami jobb.

 Nem akarok semmit senkitől csak írkálni ,és ezt én is szívesen olvasom ha a lélek nyilatkozik ,  nyilatkozik ,micsoda fellengzős szavak ,ó semmi ilyen csak úgy vagyok ,még vagyok és kis haladékot kérek ,én semmit nem tudok tenni ,többen vagyunk ,majd hazajönnek ,én távozom lesz egy más dolgom ,talán szeretjük majd egymást nem tudom , de kit cikiztem és  molesztáltam ,fogadja bocsánatkérésem ,én tudom nékem mi van hátra ,azt nem mi jön majd utána ,de ha a szívünk szerint történések jönnek nem igérem hogy többé nem találkozunk ,de azt sem hogy milyen leszek ,mert az Úr  a mi Istenümk dönti el ezeket.

Ezek ilyen évvégi jósló írások ,nem, nem sámánok segítettek ,bár ki tudja ők milyen helyeket foglaltak el ,régen a szívünkben , most én szép  igéretekkel elleszek ,semmi baj nem érdekel ,nem érdekes ,már nem . Késő.Senkinek nem akartam terhére lenni sem  szégyeníteni ,ha talán létre jött volna olyan beszélgetős azt még elviselem ,de  mást lehet nem mert lehet hogy én dupla idős nem szégyellem magam ,de nem húsz évvel ezelőtti fotómmal dicsekszem nem ,nékem ez van.

 És Te drága édes kicsi "unokám " kiszaladtál a világból ,jót nevettem  ,igazán köszönöm ,de aki  vállalja a hősi szerepet ,nem ilyen ,bocsáss meg . Erről ennyit. Ja itt minállunk esik a hó ahogy jósolták és ez nagyon szép és jó ,nos nem mindenkinek  ,mert az én párom vonatozik ,és remélem vissza is ér épségben .

De indulok mindjárt nézem ezt a gyönyörű falut mit megszokni mégsem tudtam ,hogy mi hiányzik ? Tudja Isten . Most nem szánkózom talán még az éjjel ,lehet szeretném ,  tegnap cudar hideg volt ,még a macskám sem volt hajlandó  kimenni azt mondta nem . De az én párom elment nékem ajándékot venni , és Istenem én ezt az embert szidom és  kritizálom , ó  nagyon bánom .  Talán egyszer megtalálom  ,talán ha az ő szíve is szabad lesz , talán Isten úgy látja jónak ,lehet lehet ,ezek a dolgok megértései nagyon nehezek. Majd egyszer ,talán.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr721608678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilds. 2009.12.19. 12:51:09

Minden elképzelhető jót kívánok Néked. A szép havat, tájat, szerető családodat,a jó meleg otthont,a reményt...és soha se szégyeld a korod! Okos, kedves, szép gondolataid vannak! Maradj ÖNMAGAD! :)

delfoi (törölt) 2009.12.19. 13:02:21

@Ilds.: Ez is egy gyengém ,mint sok más. De Arany vagy .
süti beállítások módosítása