HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.17. 15:37 delfoi (törölt)

Szóval hazatalálok? Helló Karácsony .

Címkék: szóval karácsony. hazatalálok ?helló

Milyen lesz az idei vajon ,szebb jobb mint a tavalyi ? Nem hiszem ,olyan mindegy , olyan siess ,olyan gyerünk nem érek rá , sütnöm kell főznöm kell , kell és kell ,sehol egy séta vagy egy kedvesség ,gyere kedves add kezed ,szeretlek ,nem nincs  ilyen sehol talán , csak a munka és a hajrá ,mert nem ülök le nem szabad nékem mert nem én vagyok a vendég ,számomra ott a tálalás , ó nem mondom , öröm ez is nékem , de  vágyom és mindig is vágytam arra hogy egy kedves, ki szeret igazán , megfogja kezem , gyere ülj mellém , nézd kész a fa ,alatta az ajándékok ,és majd utána megyünk .

Hogy hová ? Isten tudja , mindegy nekem csak vigyen csak velem legyen ,csak enyém legyen , de ez szerintem nem lesz soha, soha ,ebben az életben  ,igazán nem , hiszen én már ezt kinőttem  , hiszen kik velem össze jönnek , nem engem néznek , ó szeretnek tudom én jól , de mát én itt nem találok olyan szeretetet ami nékem kellene ,nem ,soha nem is volt, csak vagyok , és hallgatok ,de mióta a neten vagyok imitt amott-néha úgy érzem hazatalálok ,ám kirekesztettnek érzem ,és éreztem magam ,miért ?  A jó ég tudja miért.Nem terhelek senkit nem várok kegyet , nem várok szánalmat , nem akarok nevetség tárgya lenni , ez így van jól.

Ennek így kell lenni . Valaha, nem vehettem észre ami nékem szólt volna ,olyan névre szólóan ,és azóta ,nem nem igaz ,nem is régóta ,de észrevettem ,nem igazi a létem .Díszítjük a fát segítek ,csomagolok ,de közben nem itt , ill. nem ott vagyok . Olyan valaki vagyok aki itt maradt és nem tudja miért , talán azért hogy legyen aki díszítse a fát ? Vagy főzze meg a Karácsonyi vacsorát ? Megteszem ,szívesen , és talán egyszer majd reám is gondol a teremtő  és tesz a fa alá valami kis csodát , ó csak egy picit de az az enyém legyen az nekem szóljon .

Gondolkoztam már rajta vajon milyen lehet az igaz szeretet ? Mert nálam van szülői szeretet , igen életem bármelly pillanatában oda adnám ha kell akár a szívemet is  ,mindent , mindent amit kell és amit lehet , házastársi ?

Igen azt is megadnám amit kell és meg is adtam amit lehetett és amit tudtam , nem amit érdemelt nem !  De nem mondom egy percig sem hogy én jobb voltam ,nem ! Mi emberek egyformán nem tudjuk szeretni akit kellene  ,nem vagyunk erre berendezkedve ,nincs szívünkben elég hűség, jóság ,minden hiába emberből vagyunk ,mindig más kellene ,és más kell mint ami van .

De bizonyára ha eljön az éjfél az én szívem is megbékél ,megbékél saját magával és várja az új ,a szebb a következő életet ,amit talán ha megérdemeljük ,megkapjuk ,de  majd mit kezdünk vele ,ugyanezt mit ezzel.

De én látom vannak szerelemmel szeretők és bennem is ég még igen még mindig ég az az Istentől kapott tűz amit csak gondozni kell és kész a boldogság ,és épp ezért nem és nem tudom fölfogni ,miért hagyja az ember a sorsot magán kifogni ?

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr101604662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása