HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2010.02.11. 21:50 delfoi (törölt)

Ha másnak megéri ..

Címkék: ha másnak megéri.

Igen igaz az a mondás ,ha másnak megéri ,még így is .akkor nekem miért nem érné meg ? Hiszen én mindig szerettem ,vele éltem le az életem .

Hogy nem úgy van ahogy kellene lennie ,nem baj ,ennyi megérte , van eredménye is az össze csiszolódásnak ,a kínnak , a sok sok elvárásnak ,amik nem teljesültek soha .

Ha nem úgy szeret mint kellene ,nem baj ,ennyi van és kész. Pássz.Mert a szépre akarok emlékezni ,mert a szép is ott volt ,mikor szép volt .

Mikor jöttek a kicsik az édesek ,a kedvesek akik a mindenem voltak ,és azok is lesznek ,jöjjön bármi ezt az érzést nem homályosítja el semmi.Hogy egy órája mást mondtam ? És  akkor most mi van ?

Valakit talán megkárosítottam ? Mert a világért sem akarok bajt okozni ,de - mivel is ? Ó ez csak vicc volt mert ugyan kit érdekelne , kis semmi sorsom ? Ki törődne vele ?

De nem is kell ,ilyesmire soha nem volt igényem .Hogy mást mondtam ,mikor ? Hol ? Beszéltem erről valakivel ? Nem, nem emlékszem ,hogy ez nem szerelem ?

Nem, de élet ,akármilyen ,de az enyém .És azon leszek hogy élhető legyen  ,és ezzel talán valamit hozzá teszek egy másik lélek nyugalmához ,nehéz lesz ?

Gondolod eddig könnyű volt ? De majd nevetek ,sokat és sokszor ,azt szeretek, és jobban mint a szomorúságot. Az nem kell ,semmi ,senkitől nem kell.

Minden ajándék volt amit  a sorstól kaptam ,még ha csak egy fricska ,egy gúny  ,egy megalázás képében is ,mert ki mit érdemel azt kapja mércével.

De azért voltak itt boldog perceim is ,mert utána gondoltam ,mennyi akarat ,mennyi  küzdelem ,mennyi emberi érzelem gyűlt össze ezen a kis helyen .

És mindenki akar valamit ,harcol valamiért ,ahogy módjában áll ,olyan eszközökkel  amilyenek vannak neki, és ha nem sikerül újra és újra elkezdi.

Öröm volt nékem ,minden kínnal együtt amit magam magamnak okoztam , mert lehettem volna okosabb is ,és akkor elkerülöm a keserveket.

De semmi baj ,felállok én is és vagy maradok vagy nem ,meglátom , de azzal a boldog tudattal hogy valamit sikerült magammal megbeszélnem .

Ja hogy más is érdekelt ebben ? Igen de Ő a nagyszerű aki eddig  kibírta ,velem együtt ,csak mosolyogni fog, egyáltalán ha észre veszi akaratom.

De  mindegy ,mert innen ez már nem az én dolgom azé aki adta nékem az életet ,és aki a mai misén segített. Aki így szeret amilyen vagyok ,aki nem közösít ki sehonnan ,sőt várja hogy ott legyek,vele ,vele legyek.

Aki megadta azt a nagy kegyet hogy érettem is meghalt a kereszten . És ezt meg kell becsülnöm.

 

 

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr801750715

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2010.02.12. 07:17:46

Emlékezz a szépre, a rosszat felejtsd el! :)

delfoi (törölt) 2010.02.12. 12:13:10

@ildsisy: Köszönöm ,szeretném ,aranyos vagy.
süti beállítások módosítása