HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.18. 08:37 delfoi (törölt)

A bogár halála.

Címkék: a bogár halála.

Tudjátok mi az az agybogár ? Nos egy olyan valami ami azzal táplálkozik ami benn van  az agyadban ,és van akinél jól el is van ,hah de nem mindenkinél ,tegnap jött nékem egy jelentés ,írt a bogaram éhezik és ha sürgősen nem gondoskodom rólla súlyos élelmezési gondjai támadnak ,és már meg is halt.

Mert én az éjjelen a tegnapin fél tizenkettő órakkor kikívánkoztam a szabadban ,és még a szánkót is lekaptam a fáskamra polcáról, ami egy másik sikerélmény volt ami rá volt rakva minden rámzúdult. Csak tudnám miért nem rendelnek az égiek így Karácsony tájékán kellő védelmet az ilyen  erősen gyengélkedő egyénnek mint én.

De a lényeg .. megérte!! Igen nagyszerű volt és először a szán azt mondta na -nemár két éve nem ültél rám akkor most hogy induljak el ,segítettem neki persze jól össze röhögtem magam mert a sarkam már fájt ,de a szán nem és nem indult ,ám láss csodát egyszer a meredeken elindult velem robogtunk  gyorsuló iramban én hátra hajoltam és néztem a csillagos eget ,gyönyörű volt a Karácsonyra berendezett firnamentum .

Mondom a bogár ráér nem temetek még ,inkább viszem ki a gépemet és fényképezek ,ó jól éreztem magam csak úgy natúr ,semmi de semmi segédeszköz nem kellett ,a fogadott kiskutyám a szalámis kolbászos ,utasította a többieket ,egy szó egy ugatás utána nem esett ,és én meg a csillagok nagyon nagyon jól éreztük magunk ,tíz perc volt éjfélig mikor bejöttem .

És nem bántam meg ,de majd meglátjuk egyébkén t,ma keltem a hajnali misére aludtam négy teljes órát és hallgatom valami benn ott a belső oldalon ,olyan érdekes ,nos kissé hideg volt tegnap. De majd ha a bogarat eltemettem ,talán még főzök egy kamillát és kúrálom magam ,de azt nem ígérem hogy ma nem  megyek ,de ott leszek.Ha minden sikerül.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr521606041

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsi bogár 2009.12.18. 18:33:45

Csak "kúráld" magad!...a bogár rá ér még:)
süti beállítások módosítása