HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.29. 20:34 delfoi (törölt)

Elhatározások.

Címkék: elhatározások.

Mikor jön az év vége az ember nagy buzgalommal mondja  magának mit fog másként tenni.Én igyekszem nem észrevenni amit nem kell . Ez az első  elhatározásom.

Ma este séta közben betértem egy kedves  drágámhoz , kicsit soroltam néki mi minden található a hálón ,és milyen jó !

Ettől rendesen kiakadt. Mondhatom meg kaptam a magamét. És milyen igaza volt,mennyire,jó én is tisztában vagyok vele nem annyira okos ez a dolog ahogy én magamnak lefestem ,és másnak is ezt mondom ,mert a kedves azt mondja ,az én kis életem nem tartozik senkire ,és reám sem a másé  !!

Igaz ,ez így igaz ,de tudtam én ezt magamtól is de ez már olyan mint az ördög csábítása ,szó szerint.

Hogy kaptam ezt a vackot ? Nem baj ,már szívesen vissza adnám ,ám nem lehet.De ez sem gond ,van kinek hasznára lesz ,és ígérem ez így lesz.

Van egy ember ki okos és lelkiismeretes és nagyon haragszik ostoba fejemre,ne tedd. Kérlek.Tanácsaid ,leszólásaid sokat segítenek !

Igen rosszul esnek ,de nem baj mert okos amit mondol ,és igaz is.Talán még leszek.Valameddig .

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr621631215

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása