HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.18. 19:36 delfoi (törölt)

Még egy szűk hét..

Címkék: még egy szűk hét.

Szívesen kiírnám azt hogy "Helló  Karácsony " de érdekesen vagyok összerakva  nem tudom ,nékem ez az alkalom a Karácsony egy hatalmas gyönyörű ünnep . Amit szívszakadva várok már és nem tudom ,pedig szándékoztam és akartam ,de nem tudom összekötni  a mondottakkal.

Érdekes mindennel így vagyok ami elő van írva nekem nem kell, nekem az kell ami a szívemből jön ,ha butaság akkor az ,ha jókedv akkor az . És nem tudok parancsra vagy ajánlásra hinni sem , bocsánat de nekem ez szívből kell .

Érdekes valaha halott volt a szivem ,szó szerint ilyet mint mostanában soha nem éreztem , mert mikor első gyermekem érkezett  , vártam és néztem , most mi  lesz ? Hol vannak az érzelmeim  ? Szó szerint levoltam bénulva , érdekes most utána gondolva , de ..mikor megérkezett kicsi lánykám , és nem hozták nékem a többi babával együtt két emeletet megmásztam frissen műtötten , nagyon tapogatóztam a falat mikor arra jött az orvos és megismert ,mit keres itt fönn maga ?

Sírva zokogtam nem hozták az én édes Kislányom , a jó doki vígasztalt segített lemenni , hozták a babám is , kissé gyengélkedett , de már csendben voltunk én suttogtam neki  , Ő hallgatózott , ugyan miről is lehet szó ?

Csak oda akartam  vinni a dolgok fonalát megjött a szeretet amikor kellett . Ám máig nem értem mi váltotta ki a szívemben azt a csöndet.

Valószínüleg vannak okosabbak akik ezt meg tudnák magyarázni ,de talán jobb is hagyni ,mert  most a szeretet ünnepén igazán nem akarok semmi rosszat tenni vagy mondani  ,és kiknek nincs családja , és kik kinn alszanak a hidegben -

könyörgöm Istenem segítsd meg őket mert nem kívánom senkinek azt a gyilkos hideget ami ilyenkor szinte fáj  ,főleg ha már lefekszik az ember. És főleg  ha  van hová .

Adj Uram nékik is szívetmelengető  ünnepet.

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr441607586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása