HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.15. 20:04 delfoi (törölt)

Ma is megvirradt.

Címkék: is ma megvirradt.

Igen de én kifogtam rajta ,hamarabb csöngött az órám,kelnem kellet  ,köszöntem a hónak ,mondtam neki majd ha vissza jöttem ellapátolom .Nem szólt semmit ,indultam  mikor odaértem első voltam a z ajtóban ,hát elkezdtem ott havat hányni ,mit mondjak jólesett. Jöttem a mise után haza ,tyúkok  ,hó lapátolás  favágás

,előjáték gyanánt. Majd tűzrakás ,főzés ,mert keblencem szólt ,érkezik valamikor ,nos akkor a gulyáságyút beállítom ,főztem ,mosogattam ,aztán még fodrásznál is voltam ! Hú mondom piros a fejem .

Piroska mondta nem baj én mondtam rezes legyen jó jó de nem ilyen  Gábor Áron mrnnyiség , közben a fodrász keblenceim saját magukat is kencélték ,szép csapat voltunk imitt amott fóliák csüngtek belőllünk mondom  ,úgy nézünk ki mint egy fóliás csirke, de jó mulatság volt megérte.

Na és hazajőve neki estem a gépemnek  én nem értem hirtelen valami tábla jött be hogy töltsem ki ,na neki fogtam először nagyon gondolkoztam ,annyira hogy már fájt ,de nem segített egy remek rokon sem sertepertélt pont itt.

De egy ponton ,igaz már az ímélt is megadtam ,de lekapcsoltam  ,mondtam majd később ,talán megértem .Hiú ábránd ,de megjöttek a csapatom tagjai " Anyuka ha nem értünk valamit nem töltögetünk " szlogenükkel okosítottak . Remélem nem okoztam nagyobb károkat.Magamnak, magamban . bízom benne.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr521600657

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ildsisy 2009.12.16. 14:47:10

Remélem én is...:)
süti beállítások módosítása