HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2010.01.12. 21:17 delfoi (törölt)

Soha nem múló érzelem .

Címkék: nem soha múló érzelem.

A nők jobban érzékelik az időt mint a férfiak.Megpróbálunk úgy tenni mintha nem is múlna ,de társadalmunk férfiközpontú és mint olyan bizony ők ezt kihangsúlyozzák  ,ők nem öregszenek ,de ezt csak a velük élő ,vagy lakó nők tudnák megmondani ,ám ők tapintatból és toleranciából nem teszik.

Most találtam egy két évvel ezelőtti cikket , egy Goethe kutató író interjú válaszait. Kiemelt önértékelési cirkuszomból ,szerintem ezt nékem akarták adni angyalaim .

A Férfi , az író azt mondja aki nem tud magában megbízni az másban sem tud.És ez így igaz.De jól sejtem ? A férfiak szintén így vannak ezzel.De sokkal keményebbek vélt !! sérelmeik miatt ,mint mi nők.

Nem akarok én ebbe belemerülni ,csupán  örömöm kifejezni hogy ismerhettem némely embert  (ismerni ?túlzás)  kit öröm volt megismerni. Megint hazudok ,mert fájdalmas inkább,hiányzott az őszinte bizalom ,hiszen láthatták tudatlanságom ,ezzel nem jó visszaélni ,és még  a sebzett lelket csúfolni. Semmi baj ,majd döntök magamról .

A hitem megingott ó Istenem segíts.Tehát jöhet a jóslás .Ha így kell legyen ,ím legyen.A Delpfoi jósda kapufelirata úgyszól ismerd meg a benned lakó Istent  ,vagy Istennőt ,milyenek a görögök ,de azok ott nagyon sokat tudtak.

Van helyem hová várnak ,és még a régiek is visszavárnak ,meglátjuk ,és Isten legyen velem .Ne a félelem .A gonoszság mint olyan elkeserít mikor megérint a szeretett féltől  ,nem bírnak még látni sem , de azért rúgnak rajtam ,ám magamban nézek és ott látom  igen magamban is látom ezeket a gonoszságokat ,tehát nem ítélek ,hogy ne ítéltessek.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr181667743

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása