HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.05. 21:18 delfoi (törölt)

Valamikor vártam a Mikulást.

Címkék: a vártam valamikor mikulást.

Nagyon ,nagyon vártam de nem jött ,soha ,hja a sors a mostoha  ,mindig úgy volt a Karácsony , a miku, semmi, semmi ,csak néztem társaim a sok gyönyörű ajándékot hozták mutatták ,én sírtam mikor nem látták. És akkor is ha látták.

Na helyben vagyunk, megint jól sajnáltatom magam ,valakit nagyon érdekelhet miken ment át a másik.Hagyj engem békén  ,mondják , old meg magad . Ha nem tudod úgy kell neked. Ez most sincs másképpen.Olyanokat olvasok, nincs egy csöppnyi érzelem egy csöppnyi tolerancia csak a durva megjegyzések ,ám lehet csak nékem akad mindig kezembe ilyen, de jó így, érdekes az írás, így lehet az élre kerülni  .

Persze ez is egyfajta  Miklós hozta ajándék ,én ezt teszem le elétek ,ezt tudom adni de szeretettel adom , bár nem értem magam , kit érdekel rajtam kívül ? Ez nem a jövő írása  ,nem ez a múlté.Én ezért mentem is el hamar dolgozni, ezért a nincstelen  céltalan lét miatt.. És akkor sem lett számomra  több az ajándék ,nem nem , én dolgoztam tizennégy évesen nékem azóta munkakönyvem van már.

Legutóbb megjegyezte egy komentező kedvesen ,nem bántóan ,hogy miért kellett nekem  Apa nélkül felnőni. Mi volt az ok ! De ! Bizonyára úgy van mint ő megjegyezte  ám   ez engem nem vígasztalt és most sem. Hogy nem volt ajándék ? Ki bánja !De én is lehettem volna  a padok között ,mert hiszen nem volt nehéz a felfogásom ,még egy hét múlva is emlékeztem arra amit az órákon elmondott a tanár .

Voltam én gimnazista is  ó nem simán  csak úgy ! libán, hiszen jöttek a gyerekek, dolgozni is kellett . De mellette  meg tudtam tenni  .És nem kellett a magyarázat nékem  magamnak kellett a válasz megtalálnom. Mármint a matek feladatokra . És meg is találtam ,nekem olyan volt egy feledat gyűjtemény mint másnak egy kereszt rejtvény és tudnom kellett ,és nem nyugodtam míg mindet! meg nem oldottam .

És ezért fáj nékem gyermekkorom és fáj minden ami volt egykoron ,és még egy kicsit most is hadd fájjon.Már alig várom.És csak úgy mellékesen  mennyi gyermekről tudjuk és akarjuk tudni van e ,volt e valami öröme ,vagy lesz e Karácsonya?

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr701576723

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ilds. 2009.12.06. 09:51:51

Sajnos mindig volt és lesz olyan, hogy nem mindenkinek adatik meg az ünnepi hangulat, ajándék, étel...sokan vannak így!
süti beállítások módosítása