HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.06. 21:47 delfoi (törölt)

Magamnak olvasok, magamét.

Címkék: magamnak olvasok magamét.

Ugye mondtam  ,megmondtam és így is lesz . Én nem nyitok semmiféle gitt egyletet. Nem kell nékem, nem . És be sem óhajtok állni senkihez .Nem megyek cselédnek. Volt a családban már olyan ,hajajj de mennyi ,dicsekszem ? Ó nem ..ennyire buta még én sem vagyok .

Ám ha már itt tartok nem csak cselédek voltak családomban ,ó nem ! Voltak kik amagas körökben jártak ,sőt királyok körül ,na mit szóltok hogy elszálltam ? Pedig semmi drog ! Csupán egy kávé mi jár nekem ,és ezzel be is érem ,de vissza a meséhez.

Ja de nem lett jó vége a dolognak ez családi ,olyan El-bandi vonás , az  említett ős nem jól végezte.Sajnos .De talán hagyom is.Most nincs kedvem beszélni róla. Inkább majd mondok egy imát. Bár a történet -hogy miért ? ÓÓÓ. Ez nékem is folyton kijön . Bár a lottó számom lenne ilyen biztos.Szóval amit tettek vele ,nem értem ma sem . Bár  talán mégis .Nagy ember volt a jó Janó . Kit máig nem felejtenek a csehek. Igen történetem idáig nyúlik vissza .

Büszke is vagyok reá. De a családot nem kísérte a szerencse .Soha ,vagy talán kicsit ,még mikor menekültek is várakban laktak a Husziták. És a jó Mátyás királyunk kit imádtam- addig míg a család történetét nékem el nem mondták ,bizony erősen irtotta szegényeket.

És hogy mikor tudtam én meg ezeket ? Nem olyan rég. Mármint a család történetet.

 Elment a hét Testvér, nincsennek már de mikor készültek elmondták titkukat. És mi is megtudtuk végül .Ám  minek. Egy fájdalommal több lett.És gondolatok özönét hozta nékem és én ezért mondtam én elvagyok magamnak,írok is és olvasok is .Szeretem , jókat írtam régebben ,most leült a dolog de ahogy ismerem magam majd terem még téma ott hol azok voltak.

Gondolom most mára eleget hozsannáztam és fényeztem magam ,magamnak.Tehát jó éjt nekem . Szerintem reggelre kiheverem.

 

 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr71579011

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása