HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.09. 17:55 delfoi (törölt)

Mi fáj.Gyere..

Címkék: mi fáj. gyere..

Azért még fáj . Pedig azt mondtam jobb így ,mégis volt abban valami ?  Mármint a téves címzés ? Nem érdekel, ó  én is mondhatnám ,sorolhatnám ,minek ? Mit ? Nincs is mit ,mit és miért és kinek ? Minden rendben ,Isten majd megfizet.

Bár ezek a nyavalygós dolgok igazán nem érdekesek ,de nem is azért írom mert valakit érdekelnek ! Ó nem ! Tudom hogy nem .De magamnak ,igen magamnak kell. És nem érdekel mennyire fáj ,ha fáj akkor még élek .

Ilyet. A minap este ültem itt magamba temetkezve ,mint jó szokásom mostanság ,és kértem Istenem ,ó Uram Karácsony  jön . Mindenkivel béke kellene és tessék nesze. Nagyon fájt a szívem ,életemben még ennnyire nem éreztem  ,de mi van ott benn aminek ennyire fájnia kell ?

Nem tudom és mondom néki nem is érdekel ,de szó szerint valami megfogta  és a fájdalom túl ment minden határon. Nem értem magam.Ez annyira bonyolult dolog  és belemélyedni nem is akarok. És mégis boldog vagyok ,mert van szívem ! Van erre jöttem rá . Jól van .

Én nyúlok utánad én vagyok benne a virágokban,én csókollak meg álmaidban.

Ugye szép ,ó nem rólam szól ne ugorj olyan nagyot nem vagyok ott ,egy rég letünt világból való és sírnivaló.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr121586276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pizs (törölt) 2009.12.09. 19:17:38

Az ember gyarló e Földön...sokat bűnöz, sokszor kell megbocsájtani egymásnak...sokat tévednek, sokat elnéznek a másiknak...
süti beállítások módosítása