HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.10. 16:13 delfoi (törölt)

Tömve volt a Tesco..

Címkék: a volt tömve tesco.

 Igen volt. Olyan is volt.Már most nem nagyon van ,csak lézengenek benne. Pedig itt a Karácsony  ,érdekes minden második szavam ez . Már ez lesz a jelszavam ,nem baj ez is van olyan mint a többi.

Nagyon úgy néz ki  nem egy kiemelt fényes költséges ünnepünk lesz. Sokunknak.  De talán így is szép lesz ,elképzeltem milyen szép lehet a Párizs a karácsonyi kivilágítással ,ezért este lementem a faluba mert itt is van , igen szép kis díszes világítás van .

Megnéztem este le is fotóztam. Minek ? Mindegy,mert. És addig is sétáltam ,mert a munkám csak pár naposra sikeredett most többet vagyok szabad.De majd alakul , vagy nem .Mikor nézem a született feleségeket arra gondolok milyen jó ezeknek a nőknek ,együtt mindent megbeszélnek ,de aztán felébredek ,rájövök ez csupán kitaláció ,ilyen nincs két szó és már megy a féltékenykedés ,mikor miért .

Nem tudom a fiúknál is így van e? De a nő nem bírja a riválist sehol. Mindegy. Nem írok már mert még valaki megsértődik.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr121588469

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása