HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.11.24. 05:05 delfoi (törölt)

Imád szabadon lenni.

Címkék: szabadon lenni. imád

Van megint egy jószág lenn a faluban,valaki kitette és ő, jól érzi magát. Hogyne a főtéren alszik ott tálalnak néki.A fenyő alatt van egy tálka  abban van a mindennapi számára,és van minden nap .Nem csinált rosz cserét ,bár gazdái is szerethették mert nem sovány ,nagy túlélő ő már .

Szalad a patakra ha szomjas,iszik és boldog a kis vacak.Szalad a patakpartján ,nékem versenyez ,mutatja ,igen szó szerint azt mutatja milyen erős ,és fiatal ,jaj ,kiskomám ,nincs eszedben szerencsére jön a tél és az kemény. Bár az idén nem úgy indul.

Meglátjuk mi jön össze .Tegnap hallottam válalnak az emberek patak takarítást .Mint olyan zöldfélék.

Én ezt nem válalom.Van elég bajom . A segélyt kapják ,mert jár !!!

Miből jár tessék mondani ,nékünk azt mondták igen egy nyugdíjas ,mert ez díjj,már csak viteldíj ,nos azt mondták ,nem is jár ez már nekünk ,hiszen annyit nem is fizettünk.

Lehet,lehet te nem fizettél hisz nagyon keveset dolgoztál ,nem voltál rászorulva ,volt jó eltartód. De ne mindenki volt eltartott.

Én többet kerestem mint a Párom és mégis mégis ,mindegy .

Már ez is mindegy ,ha jól megnézem én elvagyok úgy is hogy ha a kábítóm a napi gépelésem megvan , még az ebéd sem nagyon kell .

De fogyok is tőlle rendesen . Kis  fogyasztású lettem .

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr531548028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása