HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.11.29. 03:42 delfoi (törölt)

Vasárnap hajnalban.

Címkék: vasárnap hajnalban.

Mikor mindenki!! alszik csak én vagyok fönn ,vannak dolgok mik nem hagynak aludni csak forgolódom ,és inkább fölkelek.Ezzel is gazdagabb leszek mer találtam mély érzelmű embereket ,és én szégyen nem szégyen komentet is írok ,mert nékem fontos az a másik . És nem nevetni akarok rajta ,hanem átérezve amít Ő leírt  ,valamit mondjak néki. Igen valamit ,csak valamit mert azt ki tudja mi a tuti,senki. De a semminél akkor is jobb az ha hozzád jóakarattal szólnak.Szerény nyomott véleményem ez. Nem a tiéd ,oda se figyelj én csak úgy molyolok itt hajnalok hajnalán.

Ám nékem sem itt kellene kukorékolnom ,két nappal ezelőtt megsértettem egy nagyszerűt. Azóta nincs életjel ,és én is megfogadtam.És erősen .Kacagnom kell.Szegény én és szegény Ő ,valami van de nem az igazi.Rejtély igen ez az ember egy relytély. De gyönyörű rejtvény ,ám én már soha nem fejthetem meg. De lesz biztosan olyan kinek sikerül ,és így kell lennie ,mert megérdemli ,mert  mi jó minden rólla elmondható. De a rossz is mi található a földön ,vagy csak én látom  így ? És ha igen akkor megint rá tettem egy lapáttal ,de van benne valami mit mondok ,mert egy sor írásnál több hozzám még nem jött . Na most légy okos domonkos.

Pedig volt elég időm az embert mint olyat meg ismerni ,és magamat is. De ez kemény dió. Na jó. Ma vasárnap lévén ,vár a szentmise  . Majd imádkozom érette is és mindenkiért  ,de főleg magamért. Gyönyörű vasárnapot!!

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr831560091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kicsi bogár 2009.11.29. 08:33:45

Neked is gyönyörű vasárnapot! :)

cinti1 2009.11.29. 13:04:31

Eszméletlenül szép!!
süti beállítások módosítása