HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2010.03.10. 18:50 delfoi (törölt)

Gyermekszáj.

Címkék: gyermekszáj.

Az oviban a gyermekek ha nem kell aludni ,szívesen mennek mikor az én kicsim először ment  ,nem vártam milyen lesz a kedve ,marad e- akar e- maradni ?

Nem volt rá idő ,menni kellett dolgozni . Este  mikor érte mentem és ölembe vettem ,elfordult tőlem nem beszélt velem nagyon haragudott amiért ott hagytam .

Ezt is megharcoltam ,most figyelem a kicsike lányt ,milyen szép ,kicsi szomszéd ,ovis ,vidám és felszabadult .Körbe körbe jár a hintalóval ,mindenkit ellökve mert verseny van és néki győznie kell.

Háromszor négyszer szólnak néki figyelj ,álj meg elfáradsz baj lesz ,valakit fellöksz,nem nem állok meg ,sietek.

Elvettük a játékot mondtuk most pihen ,pihenjen ő is egy kicsit a lánygyerek ,megáll néz és a kezét fölemeli és sóhajtva mondja ,hogy fogom én ezt a családomnak  megmagyarázni ?Kérdezem ,mit -azt hogy én büntibe vagyok.

Csodállatosak ,nagyok és értelmesek mert más a világ kinyiltak a gondolatok ,ma ugyanaz a kicsi azt mondja ,én napok óta mondom ,mindjárt itt a tavasz.

Nos ő ma mondja mikor látja a havat az udvaron ,eddig nagyon szerettem a tavaszt de most már nem szeretem. Nagyon édesek és kedvesek tudnak lenni.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr141829359

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása