HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.08. 21:21 delfoi (törölt)

A másik fél szava !!

Címkék: a fél másik szava.

Nincs más választásom ,pedig nem akartam e módon elmondani. Mindegy . Minden mindegy ,van aki aláz ,pedig tudja odabenn ,nem rólla van szó .Mindegy. De el kell mondanom az utólsó szó jogán ,te tudod miken mentem át ,és lehet ,én senkit nem alázok ,gúnyolok amit énrám nem lehet mondani én megkaptam vastagon . 

Háromszor !! Mint döbrögi azám ,ez volt a jó játék  igazán úri muri volt ,a kedves férfiú kit nem is hiszem hogy létezik !! Nem ilyen ember nincs ,nem lehet. Szív nélkül élni nem lehet ,pedig emlékszem mielőtt még ismerős lett, kommentet írtam a blogjába és bizony drága ott azt a nőt figurázta vagy férjét ki pont az volt akit ... mindegy . Erre én írtam egy komentet hogy ,szóval satöbbi.

De még akkor sem hiszem el ember ilyen kegyetlen ,ez valami csúf játszma  ,igen én erre reagáltam olvastam utazik nos erre mondtam a harmincat. De semmi baj ,nékem így is jó ,és ha el kell számolni a végső  dolgoknál ,ott nem csak nekem ,gondolkozzon mindenki el ezen.

Mindegy ,mindenmindegy. Így is jó .

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr101584553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása