HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.11.25. 11:47 delfoi (törölt)

A bűnt nem pártolom !!

Címkék: nem a bűnt pártolom.

Barátom hozzád szólok ki nemes haragodban reagáltál , amit köszönök de valamit hozzá kell fűznöm .Általába oda figyelek az emberre , mert én legyen bárhogyan én kedvelem ezt a fajt. Ugye milyen mélyenszántó gondolatok ?

 Megvagyok nagyon elégedve, már ki is műveltem magam ,ez van ,és nincs több. Nékem elég ,illetve nem elég de akkor sincs több és már nem is lesz. És akinek van az lehetne picit ..de csak egy igazán picikét  kegyesebb ,ó nem mondom hogy szerényebb ,az az ő dolga . De talán emberibb. Ja nem ez a mondandóm ,hanem , az ember mint olyan mikor megnyilvánul ,valamit ad a másiknak és az legyen jó vagy rossz ,felkelti figyelmünk ,és reagálunk ,bár lehet ,nem is érdemes . Ja ,én nem a bűnt védem ! ! Megvetem . Minden eszközzel ha nékem volna olyan , én harcolnék ellene.

De nem vonatkoztathatom minden fajtájabelire ! Bár Az Úr is azt tette valaha ,ha jól értelmezem a bibliát ,szétszórta az Ő kedves faját,azt mondta  ,mindegy aki olvasta tudja . De én csak egy gyarló ember vagyok  ,magamat nem hasonlíthatom  ,ó Uram , mit nem mondok . Tehát fejezzem végre be gondolatom ha látom hogy valami vagy valaki jó, azt úgy is ítélem ,de nem az egész hozzá tartozó  embereket !!

Igen nem akarok és nem is tudok általánosítani ,mindenféleképpen kell az IGAZSÁG ,és nem a gazság. Ó minden arra hívatottnak és nem hívatottnak nagy a felelőssége ,mert könnyen el vész az igazság.

Egyébként már ami most folyik emberség terén ,lehet mindig így volt nem tudhatom én most élek  , ezt érzem .

De nem valami jó amit láthatunk ,sőt tovább gondolni sem jó dolgokat .Én magamnak azt mondom ,nem ,ne tedd. Vannak fiatalok és okos emberek ,kik látnak és ítélhetnek ,tehát én csak az én szerény kis gondolatimat osztom meg veletek ,ha éppen érdekelnek.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr861551207

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása