HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.11.26. 16:58 delfoi (törölt)

Nem kérek belőle,miből van ?

Címkék: nem van ? miből belőle kérek

Nagyszerű hírek  ,főleg macskásoknak ,és egyébként is  pöpec,és étvágygerjesztő.Mármint az a -ha jól tévedek nyolcszáz cicus  sorsa amit menűnek szántak.Ám nem is csodálkozom.Több trükköt figyeltem már meg ezen a vonalon ,persze nem az egyszerű ember a hibás ott sem ,láttam egy isnerettterjesztő filmen hogy élnek a dolgozóik. Van egy ( ezt csak úgy beszúrom )  szóval van egy munkásnő ,vékonyka nem evett a töltött káposztámból még , naa, van egy kiskosztümje nem  márkás árú.

                                Jön a munkából ,egy földbe vájt  lyukban egy tűzhelyféle ,meg egy alvó vacok . Tesz föl vizet forrni megissza .és ahogy van eldől mint a zsák . Gondolom a másnap ugyan az ,ja a Nagy fal építése    -

az sem  volt egy nászmenet. De vissza a macskákra ,vannak helyek hol este már féláron adja  a kifőzde itt minálunk a menűjüket. A békesség kedvéért elfogadtam legutóbb a felkínált  -valamit ,érdekes ,olyan mint mikor valamit össze öntenek . És egyébként olyan mint az én első főztjeim ,valaha ,minek nevezzelek.

Ja ettem én már olyan girost amitől enyhe undor jött rám a galambok roppant jól jártak ,persze mert mindig csak az a vacak evés,semmi gond már tudom a módját ,leves pálcikával ,nem mindegy milyen ,legyen mondjuk húsleves.

Mert  van hús ,dögivel ,Nepálban most gyakorolják  hogyan aprítsanak föl egy egész  csordát .Ahogy ismerem élelmes kereskedőinket ,na nem a mieinket azoknak benzinre sem jut lassan ,de vannak mások ,igen hoznak egy pár fogásra valót . Hízzál  magyar.Tessék .Lehet . Bocsássatok meg , kicsit megrettentem.

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr231554310

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

libuci2 (törölt) 2009.11.28. 16:31:44

Mert mindig csak eszünk,már gurulok .
süti beállítások módosítása