HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.02. 15:13 delfoi (törölt)

Boldog vagyok.

Címkék: boldog vagyok.

Ugye ez ritkaság számban megy a mai világban .De mégis ez történt velem ,napokig ezen gondolkoztam ,mondhatom megerőltető feladat .Ja még elmondok egy mesét mielőtt a tárgyra térek. Vonatozás . Egy férfi nagyon néz egy asszonyt. Az asszonynak kellemetlen ,nem is néz oda. Van valami munkatárs szerű is a férfivel ,már együtt néznek és közben kuncognak úgy csöndesen . Na ez sok .Ám később tiszta lesz minden ,mármint a nőnek ,a mozaikok összeállnak. Kész a kép. Hiába a net nagy úr. Mindent lehet mondani ,de nem mindenki teszi ki az arcát közszemlére. Csak a nagyon naívak ,vagy nagyon buták.

Nos a nő megtette ,tehát rá lehetett ismerni ám a férfi anonim volt . Volt. Én ha nem akarja  hogy kellemetlen legyen ,nem néz oda. Egyébkén  utólag  úgy döntött jó dolog volt ez .Fölösleges minden magyarázat  ,a sors útjai kiszámíthatatlanok.És semmi nem történik véletlenül.  És így van jól. És most a boldogságomról. Mert azért van . Hitemet majdnem  megtagadtam ,száraz sivatagban jártam napokig.De segített aki mindig segít. Aki átölel és azt mondja ENYÉM VAGY ,és ha nem tétovázol maradhatsz is övé .

Mert Ő mindenkit vár ,mindenkit szeret,senkit megnem vet. El  _nem vet magától. Meg adja a lehetőséget. De legyen akár mi , szívem itt még most, dobog.Az egyik oldalon el vagyok már   , illetve le vagyok írva ,sőt nem az egyik ,mindegyik . De  a lelkem aki még  ÉL és a csillag ösvényt nézi nehogy az enyém is arra legyen és még látnia kelljen .

Igazad van de szépen kérlek ,téged úgy ismertelek az pár nap mint  nagy EMBERT légy az mindig ,maradj is az. Nefélj tőlem soha ne félj.Ahogy  MÁRAI  mondja szeretetet nem lehet zsarolni. Én nem tettem soha . Nem is fogom . Nem is kell . Aki engem szeret az adja az ő szeretetét ,szívével lelkével.És ő az igazi.Remélem  én is fogom őt látni ,valaha  ,mikor ? Isten a megmondhatója.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr791568924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása