HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.04. 10:49 delfoi (törölt)

Csak úgy,magamban.

Címkék: csak úgy magamban.

Szóval kaptam egy fület ? ó ha tudnád mennyi fület kaptam én már .De megint félre ne értsetek .Csak most kissé ,nem akarok semmit. Sehová menni ,vagy menni ? Mégis ? lehet.De nem tudok ,nem akarok felhőtlenül ujjongani. nem tudok .

Valakik közzé ,menni ? olyan nincs hogy egy közösség ,és az én vagyok ? És a tag ,és az admin is én vagyok ? És én is olvasok ,magamnak ,magamat.És kész.Mert adtok egy összezárt közösséget , minek ? Mikor én magamról is tudom milyen kiálhatatlan vagyok ,néha ..akkor más talán jobb ? Van olyan ki szóra sem méltat ,de még a képe sem . Mármint az avatár képe ,hideg rideg ,elfordulok.

Hát kell ez nekem ? Ez most mi ? És miért ? Ja ez az én szlogenem ,miért ? És a választ nem lelem ,sehol ,soha. Nincs ? Nincs.És most ez van.Pedig kellene valami más ,érzem ez nem jó hozzáállás , ja és még mint olyan majd jól kizárnak  , volt már olyan . És jön  a szlogen újra - miért ? És a válasz sehol .És én ,én , és megint. Huh. Pedig az én -énem is van olyan mint akárkié -lehet nem olyan okos és nem olyan üde ,de nékem ez adatott ezzel vagyok mesüge , úgy ahogy vagyok.

Pedig szeretnék  magam is távoli tájakra elmenni ,lehet meg is teszem ,csak úgy mint mások elindulni ,és nézni mindent mit lehet ,meg amíg lehet.

És vannak nagyszerűek  ,kik  okosak  ,sokat tudnak  ,tanultak ,tudnak okosakat írni ,remek dolgokat ,és akkor ilyen kis nímand jön az ő akármilyen vágyaival ,naa elég . Ebből.. most!!

Elég. Szóval ez most az én" fülemre" mondatott.És valószínű ? kellemetlen komentektől ,olyan  mint ki vagy ? És mit akarsz  ? Meg hogy jön ez ide ,nos ettől félek ez vezet ide ,mármint ennek elkerülése ,gondolom én jó Hofi szerint ,szerény nyomott véleményem lenne ez.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr171573225

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása