HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.04. 20:57 delfoi (törölt)

Szirének hangjai !

Címkék: szirének hangjai!

Mondtam megismerem a rímeit , bármikor ! Bárhol! De már nem is keresem ,.hiszen örökké itt van benn velem .Nos ez az enyém  ,talán mondhatom is ha akarom,ezzel nem bántok senkit nem is akarom ,ez nem dicsekvés nem erőszak ez ...csupán  , ÖRÖM  az én érzésem ,és ezt köszönöm  ,legyen bármilyen idő  vagy bármikor ha ez előjő  ez a vers olvasási kényszer ,ezek nékem már örökre benn vannak szívemben.

Nem adhatom ,nem tudom kiszedni ! maradjon velem .És ha fáj a fájós szívem előveszem .Ám vannak viccesek ,kik tudják a hogyant ,pár soruk van honnan ? Nálam voltak találhatók.Már nem vannak. becsuktam őket . legyenek egy helyen ,velem ,idebenn.Már nem látom a nyári csillag ösvényeket ,de szép ez a kijelentés  mint nyáron az ég .Mikor a tejút át nyúlik fejed fölött és homlokod hátrahajtva nézed ,csodálod .

Vannak kedves és szép dolgok ,ne akard elvenni ,keress magadnak más szórakozást ,mert mint mondtam én ismerem a sorokat .Mind !! Ahogy írója leírta hisz előtte sírva ültem sokáig.De az eredmény kárpótol .Ezek enyémek, nem a csillag ösvények ,azt majd nem mi döntjük úgysem el. Még az a szerencse  ,nincs beleszólásunk ,tehát légy hálás Teremtődnek ki adott néked tehetséget. Nékem pedig adott egy szép emléket.

És talán nem ér minden véget ,talán nincs is végzet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr71574598

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása