HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.12. 09:23 delfoi (törölt)

Az igaz szeretet.

Címkék: az igaz szeretet.

Ha házamat fenyőágakkal ,gyertyákkal ,égőkkel és csilingelő harangocskákkal díszítem fel, de a családom felé nincs bennem szeretet ,nem vagyok egyéb mint díszlettervező.

Ha a konyhában fáradozom ,karácsonyi süteményeket sütök kilószámra ,ízletes ételeket főzök ,és az evéshez csodálatosan megterített asztalt készítek elő ,de a családom  felé nincs bennem szeretet nem vagyok egyéb mint szakácsnő.

Ha szegénykonyhában segédkezem , az öregek otthonában karácsonyi énekeket énekelek ,és minden vagyonomat segélyként elajándékozom de a családom felé nincs bennem szeretet ,mindez semmit nem használ nekem .

Ha a karácsonyfát csillogó anygyalkákkal és horgolt hópelyhekkel díszítem fel ,ezernyi ünnepen veszek részt ,a templomi kórusban énekelek , de Jézus Krisztus nincs szívemben akkor nem értettem meg miről is szól a karácsony . A szeretet félbeszakítja a sütést  hogy gyermekét megölelje  a szeretet hagyja  alakásdíszítést  ,és  megcsókolja  a házastársát !  A szeretet barátságos az időszűke ellenére is.

A szeretet mindent elvisel , mindent hisz mindent remél , mindent eltűr.

A szeretet soha nem múlik el,a videójátékok tönkremennek  a gyöngysorok elvesznek , a számítógépek elavulnak.

De  a szeretet ajándéka megmarad  Ö R Ö K R E./ 1Kor /

Kaptam ezt az újságot olvasni  és mikor ide értem gyorsan lemásoltam néktek ,nékem ,érdekes mintha magamnak írnám  ,illetve ismerne az író ,róllam szól nékem szól úgy érzem ,Te is ??

 

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr621591963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

őszecske 2009.12.12. 13:56:32

Nagyon jó írás!!! nagyon tetszik!!! :) Ez igaz!
Kár, hogy nagyon nagyon sokan ezt nem olvassák!...
süti beállítások módosítása