HTML

Vedd észre.

Ez is olyan mint mindenki másé ,nem olyan nagy durranás. De ez van .

Friss topikok

Linkblog

2009.12.12. 21:08 delfoi (törölt)

Találd ki melyik az igazi!

Címkék: az ki melyik találd igazi.

Találós kérdéseket és játékokat ad a sors az embernek élete során . Mutatja neki a sok embert ,tessék válassz döntsd el szabad akarat, igen és ki figyelt már oda mikor valami elmúlik egy döntés miatt eltelik több év talán több is amíg újra találkozunk azzal aki akkor és ott velünk volt ,és lehet hogy nem is élnek egymástól messze az is lehet mégis.

Vagy egy szülő gyermek kapcsolat ,ugye a gyerekek mindig elégedetlenek a szülővel ,pedig ha tudnák az a szülő mekkorát zuhan a lelkében mikor ilyet mondanak néki ,mert ő úgy érzi erő felett tett meg érette mindent és a gyermek nem is figyelt ,nem is vette észre ,majd észreveszi de akkor már késő ,és ez is elmúlik és nem lehet változtatni ,én emlékszem sírt az én Édesanyám ,de én akkor is ostoroztam mint felnőtt ember, milyen vagy ,és már akkor szerettem volna hozzá szaladni ,neharagudj , bocsáss meg , de nem tettem meg ,és mikor  tettem? Most bánom és nagyon ó nagyon sajnálom .

Vagy ha az ember párját bántja meg és úgy érzi ebből elég ,és látja amásik fájdalmát ,de nem érdekel már unom ,vége nem kell ,de ott is ott a megbánás azonnal ,szól a lélek nem , ne tedd! De te mint valódi sértett későbbre halasztod a bocsánatott ,és ha az alkalom már elmúlik ? És minden másként lesz ezután ?

És itt a net , egy ismerős mondta nevemen szólítva , mi először olvasunk és majd utána  írunk. Arra gondolta nékem vannak saját gondolataim nem kell a másé. Bizony az sem úgy van mert ha olvasok valamit, valakitől ami tetszik ,mennyi gondolat ébred az emberben és mint a hegedű húrja, megpendül  a szívben valami  , életre kelnek gondolataim  , nem, nem a másé,sajátom de  az a másik ember ébresztett rá.

Sok sok gyönyörű és egyben fájdalmas gondolat kering a neten ,aki nem jár közöttük nem tudhatja miről szól az élet

 

 

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://veddeszre.blog.hu/api/trackback/id/tr511593133

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

őszecske 2009.12.13. 16:00:05

Ez így igaz, ahogy írtad! :)

őszecske 2009.12.13. 16:00:55

Ja, én fordítva csinálom, először írok, aztán olvasgatok másokat :)

delfoi (törölt) 2009.12.13. 16:30:13

@őszecske: Régebben én is de most így teszek ,aztán ..majd meglátjuk mit hoz a sors.
süti beállítások módosítása